Montemagno Monferrato

(Redirigite ab Montemagno)

Montemagno Monferrato (Montmagn in pedemontese) es un communa de 1.228 habitantes[1] del provincia de Asti in Pedemonte.

Montemagno Monferrato

Bandiera de {{{official_name}}}
Bandiera
Scuto de armas of {{{official_name}}}
Scuto de armas
Classe municipalitate de Italia
Pais Italia
Capital Montemagno[*]
Population 1 034
Area 16,1 km² Edit this on Wikidata
Situate in provincia Asti
Altitude 260 ±1 m Edit this on Wikidata
Coordinatas 44°59'2"N, 8°19'35"E
Fuso horari UTC+01:00, UTC+02:00[*]
Geonames ID 6539607
Sito web: http://www.comune.montemagno.at.it
Wikimedia Commons Category
Montemagno

Fundate in le anno 1000 circa, Montemagno es un burgo constituite per dece-duo vicos contrasignate per numeros roman que characterisa su identitate, et es inserite in le circuito del "Castelli Aperti" del Pedemonte meridional.

Monumentos e punctos de referimento modificar

Le Casa sul portone, le ultime porta remanite del muralia, e le scalon baroc in petra de Cumiana ha valor historic.

Appreciabile del puncto de vista architectonic es le chiesa di San Vittore, le ecclesia romanic dedicate a sancte Victor[qual?], flancate per un alte campanil.

Immergite in le campania es le chiesa campestre di Santa Maria di Vallinò, le parve ecclesia campestre dedicate al Madonna de Vallinò, loco de pelegrinages frequente per le population local. In le ultime annos le parve ecclesia es devenite loco anque de picnics per touristas, gratias a su privilegiate position in le centro de un vallea inter le collinas del pais.

In le quotidiano La Stampa, le placia del chiesa parrocchiale dei Santi Martino e Stefano es citate como un del plus belle placias del Pedemonte, quia le scalon e le ecclesia que lo domina son multe simile a les in Piazza di Spagna a Roma.[2]

Demographic evolution modificar

Habitantes censite

Personas notabile modificar

Referencias modificar

  1. (italiano) Tote le statisticas demographic e altere del italian statistic instituto Istat.
  2. Rossi, Andrea (28 de junio 2006). "Speciale piazze del Piemonte - Alla riscoperta di uno spazio che si rinnova - L'itinerario attraverso 32 piazze storiche piemontesi tra fascino, porticati medievali e spazi ruderizzati" (italian) págs. 40-41. La Stampa. Archivate ab le original le 2013-01-12. Consultate le 8 de april 2012.