Tosa (Mastin Japonese)

Le Tosa Inu (土佐犬) es un racia de can originalmente de Japon. Molosso de aspecto imponente, illo es un del racias favorite por le amatores del canes de grande mesura in tote le mundo. Le racia surgeva in le medie del seculo XIX, quando se cruciava diverse racias europee de grande mesura (danes, mastiff, sancte bernardo, bulldog, pastor german) con le autochthone Shikoku Inu.

Tosa
Identificatores e ligamines
Commons: Tosa Inu
Tosa Inu

In Espania illo es considerate como un racia de can potentialmente periculose per Decreto Regal, e por su possession se debe obtener un Licentia pro tenentia de canes potentialmente periculose e registrar illo in le Registro Municipal de animales potentialmente periculose correspondente. Un del cosas que se exige pro obtener iste licentia es posseder un assecurantia de responsabilitate civil a tertie partes.

Apariencia modificar

El Tosa Inu varía considerablemente de tamaño. Los ejemplares criados en Japón tienden a tener la mitad del tamaño de los ejemplares criados en el resto del mundo. Los ejemplares japoneses suelen pesar entre 35 y 55 kilos, mientras que los ejemplares extranjeros tienen un peso que oscila entre los 60 y los 100 kilos. El manto se caracteriza por ser corto y de suave apariencia y a menudo es rojo, atigrado o pardo claro. El mantenimiento de su pelaje es mínimo.