Association Pedophile Danese

Le Association Pedophilic Danese (sovente abbreviate in anglese como DPA),[1] esseva un association danese del activismo pedophilic, fundate in 1985. In 2004 illo decideva dissolver se ante le forte pression politic e mediatic que confrontava. Un gruppo scindite de membros, le DPA Gruppo 04, se opponeva a su dissolution e reaperiva su sito web, active usque al presente.

Association Pedophile Danese
instantia de: organisation[*]


data de creation: 1985
sito web official: http://danpedo.sexualpolitik.se/

Historia modificar

Le Association Pedophilic Danese nasceva in 1985 con le scopo principal de "informar le societate [...] re le pedophilia, le sexualitate infantil e le relationes romantic e sexual inter infantes e adultos", assi como fomentar le debatto super le pedophilia e "mitigar le prejudicios del societate" super le interactiones adulto-infante. [2] Illo esseva aperte a "pedophilos, sympathisantes e altere personas interessate in le aspectos social, psychologic, politic e legal re le pedophilia e le sexualitate infantil". Su activitates includeva appoio mutual e assistentia social a pedophilos.

Illo celebrava circa 10 reuniones annual, alcunes solmente pro socios e alteres aperte al publico in general.[3] Le numero de membros esseva 80 in 1996[4] e de 100 in 2004.[5]

In 2004, le DPA decideva dissolver se e clauder su sito web durante un investigation super le activitates del association, initiate per le Procura General de Danmark, e ante le forte attaccos de alcun jornalistas. Un gruppo scindite de membros, con le nomine DPA Gruppo 04 e se opponeva al dissolution, decideva reaperir le sito web del association.[6] In un communicato publicate in le mesme sito, DPA Gruppo 04 explicava que su membros se negava "a esser dominate per le pression injuste de jornalistas antidemocratic, politicos e gruppos non minus fanatic de Danmark e del estraniero" e expressava su voluntate de "poter utilisar le libertate constitutional de expression que corresponde a totte le citatanos (...) e travaliar politicamente con iste fin", affirmante que le dissolution del association e de su sito web era equivalente a ceder al terrorismo. In su communicato, le gruppo accusava alcun gruppos de haber utilisate o menaciate utilisar medios illegal contra DPA, como le association Stop Pædofili Nu, que menaciava robar e publicar le lista de membros del organisation.[7] In decembre 2005, DPA era exonerate per le le Committee Investigative del Ministerio de Justitia del Governo Danese.[8]

Scopos modificar

In su sito web, unde illo diffundeva su ideario, le DPA explicava su scopos e politicas como seque:[9]

  • Informar le societate, mitigante le prejudicios, super le pedophilia, le sexualitate infantil e le relationes romantic e sexual inter infantes e adultos.
  • Esser un puncto de contacto social e appoio mutual pro personas con problemas sentimental, sexual, legal o social in relation con le pedophilia.
  • Promover le debatto e le intercambio de opiniones super le rolos, le identitate e le stylo de vita del pedophilos.
  • Disveloppar le senso del responsabilitate del pedophilos versos le infantes.
  • Le association anque pote, in caso necessari, occupar se de altere scopos de natura politicosexual in relation con le infantia.
  • Le association non pote organisar activitates illegal de nulle typo ni esser intermediario pro tal activitates.

Referentias modificar

  1. Sex offenders without Borders (in anglese) 2009, p. 8. Save the Children.
  2. Santiago, Pablo. Alicia en el lado oscuro. Madrid: Imagine, 2004, pp. 388-399. (in espaniol)
  3. Che cos'è la Danish Pedophile Association? Archived 2011-01-26 at the Wayback Machine. DPA. (in italiano)
  4. Seneca, Karen. "Little girls turn me on". Ekstra Bladet, 23-6-1996, p. 13. (in anglese)
  5. Flanagan, Russ. "'I'm tired of being forced into the shadows by society'". The Express-Times, 22-2-2004. (in anglese)
  6. Sex offenders without Borders (in anglese), 2009, p. 8. Save the Children.
  7. PRESSEMEDDELELSE: Pædofilgruppens hjemmeside genopstår - foreningen er fortsat lukket Archived 2012-10-16 at the Wayback Machine (in anglese e danese). DPA.
  8. Resumé af Rigsadvokatens redegørelse om muligheden for at søge Pædofilgruppen og DPA-Gruppe 04 opløst ved dom i henhold til grundlovens § 78 Archived 2013-09-26 at the Wayback Machine, RA-2004-609-0028 (in danese), 2005. DPA.
  9. What is Danish Pedophile Association? Archived 2013-10-14 at the Wayback Machine. DPA. (in anglese)

Vide etiam modificar