Le Regno de Italia (italiano: Regno d'Italia) esseva un stato que existeva a partir de 1861, quando Victor Emmanuel II de Sardinia esseva proclamate Rege de Italia, usque a 1946, quando un discontento civil conducite a un referendum institutional pro abandonar le monarchia e establir le moderne Republica Italiana. Le stato resultava de un processo durava de decennios, le Risorgimento, de consolidar le differente statos del Peninsula Italian in un stato unic. Iste processo esseva influentiate per le Regno de Sardinia dirigite per Savoy, que pote esser considerate como le stat predecessor legal de Italia.

In 1866, Italia declarava guerra contra Austria in alliance con Prussia e obteneva le region de Veneto post su victoria. Tropas italian entrava in Roma in 1870, terminate plus que mille annos del poter temporal papal. Italia entrava in un Triple Alliance con le Imperio German e le Imperio Austro-Hungaric in 1882, seguente fortissime disaccordes con Francia a proposito de lor expansiones colonial respective. Ben que le relationes con Berlin deveniva multo amical, le alliance con Vienna remaneva puremente formale, a causa del desiro de Italia de acquire Trentino e Trieste de Austria-Hungaria. Como consequentia, Italia acceptava le invitation britannic a unir se al Potentias Alliate durante le Prima Guerra Mundial, proque le potentias occidental promitteva compensation territorial (a expensas de Austria-Hungaria) plus generose que le offerta de Vienna in cambio de neutralitate italian. Le victoria in le guerra donava a Italia un sede permanente in le Consilio del Liga de Nationes.

In 1922, Benito Mussolini deveniva prime ministro de Italia, initiate un epocha de governamento per le National Fascist Party cognoscite como "Italia Fasciste". Le Fascistas italian imposeva un governamento totalitari e supprimeva le opposition politic e intellectual, promovendo al mesme tempore un modernisation economic, valores social traditional, e un rapprochement con le Ecclesia Catholic Roman per le Trattatos de Laterano que creava le Citate del Vatican como un replacemento soveran minimum pro le Statos Papal. In le fin del annos 1930, le governamento Fasciste initiateva un politica exterior plus aggressive. Isto includeva le guerra contra Ethiopia, lanceate ab Eritrea e Somaliitalian, que resultava in su annexation; confrontationes con le Liga de Nationes, conduce a sanctiones; un crescente autarchia economic; e le signature del Pacto de Stahlo.

Le Italia Fasciste deveniva un membro principal del potentias Axis durante le Secunde Guerra Mundial. Al 1943, le defection germano-italian in plusere frontes e le subsequentes aterragios del Alleatos in Sicilia conducente al cadentia del regime fasciste. Mussolini esseva incarcerate per ordine del re Victor Emmanuel III. Le nove governo firmava un armistitio con le Alleatos in septembre 1943. Le fortias german occupava le Italia del nord e central, stabilivano le Republica Social Italian, un stato fantoccio collaborante ancora dirigite per Mussolini e su leales fasciste. Como consequentia, le pais se discendeva in un guerra civil, con le Armada Co-beligerante Italian e le movimento de resistance contender con le fortias del Republica Social e lor alleates german.

Poco post le guerra e le liberation del pais, discontento civil conducea al referendum institutional sur si Italia remanerea un monarchia o devenerea un republica. Le italians deciderea de abandonar le monarchia e crear le Republica Italian, le stato presente italiano.